Pasivny prijem

pasivny prijem, financna sloboda, forex, burza, akcie, uroky, banka, investovanie

Pasivny prijem header image 2

Forex robot – FAP Turbo

March 22nd, 2009 · 61 Comments · forex

Zaujímali ste už niekedy o toto slovné spojenie? Predstavme si že pustíme počítač pustíme program a ten robí všetku prácu za nás. Niečo podobné vyvíjam momentálne vo firme kde pracujem a na pohľad to vyzerá veľmi dobre. Podobné programy existujú aj vo svete forexu.

Robot má za úlohu sledovať vývoj trhu a podla preddefinovaných ukazovateľov nakupuje a predáva. Počul som už veľa o takýchto programoch ale až včera som sa začal viac venovať tejto tematike a najznámejší software ktorý je momentálne na trhu je FAT Turbo. Cena nato čo vraj dokáže nie je veľká software stojí 149 $ a majú 60 dnovú garanciu na vrátenie peňazí, čo znamená že pokiaľ by predávali mačku vo vreci nedávali by takúto možnosť :)
Program môžete odskúšať aj na demo accountoch avšak asi by som ho skúšal rovno na reálnom s menšou sumou väčšina robotou totiž práve tu mala nedostatok kým ste ho pustili na demo accounte išiel perfektne a akonáhle sa dostal na real tak ste začali prerábať.
Fat Turbo môžete používať aj s minimálnou sumou čo je ďalšie pozitívum veľa ďalších robotov totiž má minimálne požiadavky typu: minimálna suma na obchodovanie je 1000 dolárov. Takže pokiaľ pôjdete cez brokera Avafx tak vaša minimálna suma na obchodovanie bude 100 dolárov.

Ďalšia z vecí ktoré sa mi páčia (je to ale za príplatok) že program nemusí byť ani inštalovaný na vašom počítači a nemusíte byť stále online. Za poplatok môžete nainštalovať program priamo na ich servery a svoj počítač vypnúť a iba kontrolovať raz za čas ako sa vyvíja vaše konto.

Priznám zatiaľ som neskúšal tento program ale veľmi rozmýšľam nad tým že si ho kúpim a otestujem. Ak by ste medzičasom mali skúsenosti s tým dajte vedieť. Je to krásna predstava o nič sa nestarať a niečo za vás zarába peniažky (asi by som rovno išiel na dovolenku).

Jaj aby som nezabudol robot vraj dokáže cca 10x počiatočný vklad za mesiac čo znamená že keď začnete so 100$ na konci mesiaca máte 1000$ (ďalej sa mi ani nechce počítať čo by to dokázalo…)
Keď vás to zaujalo kúpiť si tento software môžete na stránke FAT Turbo.

Ak sa Vám páčil tento článok prosím podporte ho:
. Linkuj.cz Mediablog Ifresh

Podobne clanky:

Tags: ······················································

  • 61 responses so far ↓

    • 1 Lukáš // Mar 23, 2009 at 3:03 am

      Znie to skvelo, možno až príliš. Počul som o podobných veciach ale odozvy po tom ako to vyskúšalo pár ľudí už neboli také kladné. Chystáš sa to vyskúšať predpokladám :D

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 2 admin // Mar 24, 2009 at 11:53 am

      Lukas tomu ver ze to vyskusam aj ked by som radsej keby niekto napisal komment kto to uz skusal :) ))

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 3 Gordon // Mar 24, 2009 at 6:56 pm

      Podla mna, to urcite nebude az take ruzove, moze to oscilovat na 0 +-. Podla mna je to statisticky nemozne aby to kazdemu zarobilo za mesiac 10x vklad..mozno 1 z 1000. Je to ako sportka :)
      Inak by si to kupil kazdy, kto na forexe obchoduje (tych ludi je dost) a forex mozu zavriet..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 4 admin // Mar 24, 2009 at 7:05 pm

      Ahoj Gordon zatial netvrdim ze to funguje alebo nie ale urcite mi to stoji zato aby som zvazil eventualne vyskusal. Ked si tak zoberies mas 60 dnovu zaruku money back takze jedine o co mozes prist je eventualne 100$ s ktorym ho nechas obchodovat (prekusnem).

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 5 Ken // Mar 25, 2009 at 1:19 am

      ahoj, nejvíc se naučíš tím že to vyzkoušíš. Něco o těchto AOS jsem četl na financnik.cz a připomíná to vyloženě hledání svatého grálu :) Určitě to krátkodobě fungovat může, záleží jaký má AOS drawdown, počet ztrátových sérií za sebou a další věci … pokud kdy někdo nějaký takový dlouhodobě úspěšný systém udělal, tak to řádově dělalo zhodocení pár procent ročně. Uvidíš, vyzkoušíš, napíšeš na blog a my ti pak budeme tiše závidět :) … Good Luck

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 6 yuko // Mar 27, 2009 at 7:58 pm

      zdrawim, tak aj ja sa uz dlhsi cas planujem navrhnut/zakupit robota pre forex. tieto roboty sice dokazu mozno za mesiac sprawit 10x mozno aj wiac ale po niekolkych tyzdnoch sa moze stat, ze zacnu menej profitowat, pokial wsak nevyuzivaju neuronove siete a ucenie sa z vlastnych chyb. Niektore firmy ponukaju pri zakupeni aj aktualizaciu robota, co by bolo wyhodnejsie ako len jednorazove zakupenie. rozhodne daj wediet ako sa dari ak planujes zakupit tohto robota ;) GL

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

    • 7 altar paladin // Apr 5, 2009 at 7:47 pm

      no precital som niekolko anglickych referencii ako je tato slovenska a zaujimave je, ze vsetci odklikavaju na stranku fat turbo zo svojim ID.
      povedz, ako ti to vynasa? odkliknem ti aj ja.
      … stalo sa …

      pocuj… ak by si kupoval ten expert advisor, tak sa mozeme na neho obaja poskladat…dam ti 50%
      beries to?

      ak ano, tak sa mi ozvi na email.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 8 admin // Apr 5, 2009 at 8:50 pm

      Ahoj “atlar paladin” click nevynasa :) ale ano beriem tento navrh ajtak som si chcel zakupit aby som nato mohol spravit vlastnu recenziu.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 9 gallardo // Apr 6, 2009 at 8:36 pm

      Je nebezpecne pustat sa do obchodovania a riskovat skutocne peniaze, ked clovek nema ani zakladne informacie. Ale ani tie nie su take dolezite, lebo taketo kratkodobe obchodovanie je o niecom uplne inom. Neviem, ci robis dobre, ked si medzi pasivny prijem davas aj zarobky z forexu. Je to praca, ktora si vyzaduje cas a aj ked budes pouzivat automat, stale to nebude pasivne, pretoze ti len tak neda nechat pocitac obchodovat za teba, hlavne v obdobi strat. A budes sa mu do toho misat… Pouzivanie AOS je napohlad pritazlive, ale urcite to nefunguje tak, ako si pisal, ze kazdy mesiac ti zhodnoti kapital 10x.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 10 altar paladin // Apr 7, 2009 at 6:48 pm

      cau admin,

      na celej stranke som nenasiel email, kde ti mam napisat, tak pisem tu.

      stranka pasivny prijem ma dobry zaklad, vidim, ze poznas co to slovo znamena, mas precitane knihy od kyiosakiho a to je dobre.

      mam este dalsie tipy na pasivny prijem – 1. http://www.turbosquid.com – predavam tam 3d modely, 2. http://www.istockphoto.com – tam sa daju predavat fotky, animacie a podobne.
      no a velmi dobry prijem je webhosting. – je to moj osobne najvacsi pasivny prijem – a ja nie som ziaden technik, ani nevlastnim ziadne servery.

      mozno by stalo za to aby si urobil aj taku kategoriu, kde by sme mohli spisat vsetky mozne sposoby pasivneho prijmu. co ty nato?

      kyiosakimu sa to pise lahko… ale ked clovek nema ziadne peniaze, tazko moze hned si kupit 24units realestate a na prenajme zarabat viac ako platis do banky, lebo ti ta banka peniaze neda.

      mailni mi na altar.paladin@gmail.com mozno by som ti rad napisal aj nejaky zaujimavy clanok o tom, co som v pasivnom prijme prebadal ja.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 11 JunioR // Apr 18, 2009 at 12:23 pm

      Caute, ak sa nemylim FAP TURBO pracuje minimalne z cenovou relaciou 500$. Cital som o tom aj na inych strankach.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 12 Vetex // May 8, 2009 at 8:47 pm

      Prečo mu berete to štastie, ktoré chce vyskúšať – pokiaľ nevyskúša tak mať nebude!
      A máš pravdu funguje to – napr. FAP Turbo velmi pekne (hlavne november-december 2008 bol nadherny) teraz je to uz slabšie ale nikdy sa to nevyrovna k urokom v banke….TIE SU UPLNE NEZAUJIMAVE v TOMTO PRIPADE. Pod 30% mesacne je automatic Advisor nezaujimavy. Ja na FAPe fungujem uz viac ako rok ale riziko mam rozlozene do dalsich EA min 3-4 na rozdielnych uctoch a rozdielnych brookerov. Raz potiahne jeden neskor iny… A mam tam X 10tis usd/eur. Berem to ako pracovny prostriedok tie peniaze na uctoch a uz vobec sa nezamyslam ze na jednom je napr. 50tis na dalsom 70 tis a pod. Samozrejme pravidelny WITHDRAWAL je nutny inac by sa to nedalo …. Popri tomto celom si tvorim este SVOJE strategie – na ktorych casto aj prerabam… A na FX trhoch som uz viac ako 10 rokov a profesionalne to robim 7rokov. Prosim NEZNEVAZUJTE NIECO KED TO NEVYSKUSATE! A ist do tohto sa jasne ze oplati …nieje co stratit aj ked pod 10tis USD to je len “zametanie smeti”…. Skus FAP Turbo, Winner, Vengeance a momentalne to vsetko najlepsie taha jeden EA ktory je naozaj zaujimavy…. a dokaze boj s brokerom lebo robi nahodne par obchodov denne max 2-3 vzdy v iny cas….takze to trapi aj brokerov.

      A este jedna vec ak budes mat uz ucet nad 10 -20 tis USD/EUR TO BUDE BOJ s BROKEROM- pretoze kazdy tvoj zisk je jeho strata(lebo ta neumiestnuje na REAL MEDZIBANKOVY TRH) Vystriedal som ich asi 30 s MT4 a vsade bol problem. Takze mne uz teraz jeden ucet pracuje priamo cez Bridge z MT4 na Currenex co uz je real medzibankovy trh a vidis ako ti likviduje tvoje pozicie kokretna banka napr. CITI a pod.

      Prosim nepytajte sa kde si zalozit FX ucet, aka strategia je najlepsia, kedy obchodovat a pod. ja som prvych 5 rokov pracoval s FX aj 20 hodin denne – citajte chaty, fora diskusie, ucte sa na chybach inych.

      A poviem Vam najlepsi su RUSOVIA, INDOVIA a MALAJZIJCANIA (tazko sa to preklada z malajziskeho jazyka…len slovnik som hladal mesiac :-)

      TAK DRZIM PALCE a NESTRACAJ ILUZIE – forex je nadherny – zmenil mi cely zivot!!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0

    • 13 Altar Paladin // May 11, 2009 at 8:03 am

      ano, krasna veta na koniec:

      forex je nadherny – zmenil mi cely zivot.

      k tomu sa chcem dostat aj ja.

      Vetex, prosim Ta, mozes mi zaslat Tvoj email, chcel by som sa opytat na Tvoje profesionalne sluzby ohladom forexu. Sam uz niekolko rokov forex sledujem, ucim sa, viem programovat v MT4, ale vsetko malo….
      Pride na city a moje konta klesaju a ja robim trapne chyby. Clovek vzdy potrebuje mentora.

      Ten boj s brokerom je cista pravda. Ja mam tiez FAP TURBO a je to krasne vidiet – ako napr. broker nechce zavriet poziciu, ako umelo drzi cenu v obchodnikov neprospech. Spread je 5? Neverte.. je aspon 2x vacsi.

      Chapem, ze je spravna rada: VYSKUSAT VZDY TREBA.
      Kupte si FAP TURBO, ale nechajte si ho aspon na 1 mesiac na demo ucte. Uvidite ako funguje.

      BTW> ja som zistil, ze nestaci mat iba FAPa, ja mam spusteny aj vlastny EA skript, ktory sleduje pozicie otvorene FAPom a zatvara pozicie vtedy, ked FAP nemoze (kvoli brokerovi). Tam je troska FAP nemotorny.

      Mailnite mi, ak mate s FAP tazkosti, zaslem Vam moj skript.

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0

    • 14 Libor // Jul 3, 2009 at 1:49 pm

      Tak ten FAP podle ruznych odkazu nevypada tak spatne. Mozna, ze bych ho i zkusil. Jeste ted testuju jeden system Q-diamond Forex System, ktery vam daji na par tydnu na testovani k dispozici zadarmo. Zatim pouze na demu, ale vysledky jsou supr. Tak se budu muset rozhodnout, ktery z tech dvou pustim live :-)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 15 Hýsek // Aug 17, 2009 at 5:59 pm

      Ano, ideální způsob jak přijít o celou investovanou částku.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 16 admin // Aug 17, 2009 at 6:14 pm

      Zdravim, diki za nazor. Mozno by ste mohli share-nut nejake skusenosti.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 17 Andrej // Sep 18, 2009 at 9:37 pm

      a ivy bot ste niekdo skusali ? ivybot ,mal by byt lepsi nez fapturbo ,,,, chystam sa ho niekedy v blizkej dobe kupit ale chcel by som aj fapturbo a porovnat to na live , zaroven by som sa chcel spytat , ci niesu s tym fapturbo nejake problemi teda na co si mam dat pozora ked s tym zacinam a podobne investicia okolo 500 USD , lebo som zaciatocnik a obchodovat neviem , sam by so zarobil asi nic teda 0 , a forex.com broker je dobry na toto automated tradiing ?
      dakujem

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 18 miken // Sep 23, 2009 at 12:57 pm

      Ziadny robot vam majetky neprinesie. Len vasa vlastna hlava, pamatajte! Ako sa vravi, na pociatku kazdy trader skusa kadejake metody, kde zelena sa pretne s cervenou atd. Na deme to aj funguje, nasleduje real, ktory splachne vsetky korunky.. raz.. druhykrat…tretikrat… hmmm…. frustracia.. Prichadza krok 2. Straca vieru v seba a zacne sa hrabat v roznych useless robotoch, ktore su nic viac len strata casu, penazi a zbytocne opotrebovavanie googlu :) ) A tak napokon trader prechadza na krok 3, hlada sam seba. Hlada metodu, ktora mu najviac vyhovuje, ktorej rozumie. Zisti, ze treba popracovat na psychologii a discipline, urcit si striktne obchodne pravidla a drzat sa ich. A nakoniec trader zisti: Kurnik, ono to funguje!! Ja zarabam! :) ) Preto nebudte lenivi, nehladajte triky a finty ze kto a ako bude za vas obchodovat. Dokazal som to ja, dokazete to aj vy! Tolko moj nazor.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0

    • 19 Andrej // Sep 23, 2009 at 9:50 pm

      to miken & all : Skusal/i si/ste to ? , ked o tom takto pises , lebo ak ano ,tak si to potom nekupim,lebo chcel som , ale podla mna by zase bola blbost keby to nefungovalo , a mam na to dost dvovodov , fap turbo sa inac predalo 50 000 kusov uz myslim,,, diki za odpoved .

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 20 Janci // Oct 20, 2009 at 1:41 pm

      Fap turbo ani iny robot nedokaze zarabat konzistentne a to je ta podstata. Dokaze zarabat docasne a potom raz vymaze vsetky zisky, alebo aj ucet. Ked sa pozriete na zrealizovane obchody a porozmyslate, uvidime, ze robot riskuje neprimerane vela a berie male zisky. Toto je najlepia strategia ako prist o peniaze. Pravidelne berie omrvinky, ale raz za cas vyrobi giganticku stratu. Amaterov velmi pritahuje, lebo tí rozmyslaju o tom kolko mozu ziskat, profesional sa naopak pyta, kolko si moze dovolit stratit. Takyto robot ma v sebe neustale zabudovane riziko gigantickej straty, co s uspesnym obchodovanim nema nic spolocne. kto chce, nech skusi, ale radsej len na deme. Videl som bohuzial uz viacero ludi ktori velmi rychlo vymazali real ucty.

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

    • 21 Andrej // Oct 20, 2009 at 6:03 pm

      Mate pravdu Janci ,aj ja som UZ videl , nastastie som si to nekupil ,
      Ako vidim vy ste pokrocili obchodnici , chcel by som sa spytat ci pri obchodovani pozerate nejake forex novinky ,a co sa v krajinach stalo atd , chcel by som s tym zacat ale na zaciatok 200€/$ , Bol by som vdacny za vsetky rady ako vy obchodujete , kedze s tym zacinam , a ake stranky by som mal pritom sledovat atd ….
      Dakujem

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 22 Andrej // Oct 20, 2009 at 6:08 pm

      a kolko na tom priemerne zarobite ?
      dakujem

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 23 Janci // Oct 22, 2009 at 9:15 am

      Ano, ekonomicke fundamenty ovplyvnuju vyvoj kurzov, ale zaciatocnik by mal hlavne dbat na to, aby neobchodoval vtedy, ked sa vyhlasuju, lebo tazko ich spravne interpretuje. Ekonomicky kalendar je napr. na forexfactory, zarobky zavisia od mnoho faktorov, napr. objemov..atd, ale treba bvyt pripraveny na to, ze zo zaciatku kazdy preraba, kym sa to nauci, to je fakt. Ja by som odporucil cvicit najprv. na deme, ale na mikro ucte (napr. aj tych 200 usd)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 24 Andrej // Oct 22, 2009 at 8:10 pm

      Ďakujem , a keď budem mať ?% profit na deme by ste my odporucili zacat naostro , alebo mam stale trenovat demo az kym na deme nebudem prehravat a potom zacat naostro ???
      A bol by som vdacny za nejakeho dobreho brokera ??? , lebo napr xforex som pocul ze bol podvod , uz asi neni , ale bol .
      Preco by som nemal obchodovat ked sa vyhlasuju ekonomicke fundamenty , mal by som sa naucit interpretovat taketo veci co ovplivnuju forex , nie , myslim na deme ?

      Prepáčte že som zvedavý , ale asi kolko €/$ na tom mesacne zarobite ?

      Ďakujem

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 25 Janci // Oct 23, 2009 at 9:23 am

      Profit na deme moze byt aj nahodny, treba si sformulovat strategiu a snazit sa ju dodrzovat na deme, aspon mesiac. Brokera najlepsie niekoho znameho ako saxobank, oanda, fxcm, dukascopy ..atd. fundamenty interpretovat ano, ale to prijde az casom, lebo vyhlasovanie sprav casto byva divocina. Co sa tyka profitu, 300-400 pips za mesiac

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 26 Andrej // Oct 24, 2009 at 9:46 pm

      Dakujem , a etoro moze byt ?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 27 Darky // Jan 17, 2010 at 6:14 pm

      cawko admin
      ..
      skusali ste to uz … ako funguje FAT Turbo??

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 28 Bren77 // Jan 17, 2010 at 6:22 pm

      FAP Turbo je momentalne nefunkčné….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 29 Andrej // Jan 17, 2010 at 7:26 pm

      hej mate niekto skusenosti s brokerom marketiva ? dakujem , chcem tam ,,investovat´´ ,lebo su aj podvodne brokerske spolocnosti a podvodnikov neznasam

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 30 Bren77 // Jan 17, 2010 at 7:29 pm

      nazdar Andrej,

      napis mi email…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 31 Andrej // Jan 17, 2010 at 7:52 pm

      caw, a kde najdem tvoj e-mail ?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 32 Bren77 // Jan 17, 2010 at 7:59 pm

      brensk1977@gmail.com

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 33 Darky // Jan 18, 2010 at 8:38 am

      cawko bren77 .. ktoreho forex robota by si odporucil??

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 34 Bren77 // Jan 18, 2010 at 8:46 am

      zavisi od mnozstva financnych prostriedkov… ale pls. pis mi na email …to mozem aj z mobilu :-)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 35 Darky // Jan 20, 2010 at 8:36 am

      mate niekto skusenosti s IvyBot ?? .. negativne pozitivne??!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 36 miken // Jan 20, 2010 at 8:55 am

      Robota odporucit neviem, lebo to nesledujem.. pamatam roky dozadu, ked som nad hladanim robotov stracal cas. Vysledok bol vzdy a ten isty. Jedna podstatna vec: trh sa neustale meni. Takze ani robot nevie vsetky zmeny prezit. A ak chvilu funguje, tak docasu! Co sa tyka brokera, zatial som nenasiel a nepocul o lepsom ako OANDA. Nizky spread, zarucene plnenie, ziadne rekvoty! Vrelo odporucam!!! Ak mate nejake otazky moj email: unlsp@yahoo.co.uk

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 37 Bren77 // Jan 20, 2010 at 5:44 pm

      miken – poznam aj lepsich brookerov ako OANDA ….. zavysi od toho aky je tvoj vstupny kapital…. Ale z hladiska podmienok Urcite poznam aj lepsich.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 38 miken // Jan 24, 2010 at 5:11 pm

      Bren77:
      tak uved detaily prosim.
      Ja som s oandou, obchodujem live, a co ma najviac zaujima je nizky spread (E/U 0,9 pip) dalej plnenie (ziadny requote odkedy som s nimi) a widthdrawal of funds (ked dam prikaz na vybratie penazi, za3 dni to mam na ucte!) Jedinou nevyhodou je ze nemaju MT4, ale to nie je az taky problem.. Dolezitost davam kvalite sluzieb.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 39 Bren77 // Jan 24, 2010 at 5:32 pm

      MIKEN – ja za svoju historiu IBA v LIVE obchodovani som tiez vyskusal desiatky brokerov. Ja v Dukascopy na E/U ma cez den SPREAD niekedy aj O pips. Ale bezne 0,5 . Reqoute tiez nemam – zavysi od povolenia slippu aktivity trhu. Ale ak robis u ECN brokera musis mat vsetko realizovane opacnou stranou…. neexistuje u nich vnutorne parovanie pozicii. OANDA je MM (Money Maker) broker. WITHDRAWAL mam do 24h na ucte v banke na SK. Maju MT4 (v testovacej fazi) ale nevyuzivam nakolko DEPTH market je pre mna potrebny….. Myslim ze KVALITA je velmi dobra….. DUKASCOPY by som dal na uroven LAVA, CURRENEX a HOTspot. Oanda je na urovni SAXO, FXCM cize to lepsie z lepsich….

      Este som zabudol v Dukascopy mozes mat aj ucet v realnej banke vo Svajciarsku a broker na hodinovej baze tvoje obchodovanie realizuje na tvojom bankovom ucte – Takze netreba ani withdrawal…. staci Internetbanking :-)

      Ale suhlasim Oanda je dobry broker , ale mne nedostatocny….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 40 miken // Jan 24, 2010 at 5:41 pm

      vdaka za doplnujuce info, davnejsie ked som hladal brokera tak dukascopy nesplnal ani polovicu toho co spominas. Pozriem ich detailnejsie. Dik

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 41 miken // Jan 24, 2010 at 5:45 pm

      a co sa tyka nazoru ze Oanda je money maker tak nesuhlasim.. uzko spolupracujem s clovekom, ktory TVRDO skalpuje (2-3 pips) nasobne loty u oandy. Ziadny problem z ich strany. To nasvedcuje tomu ze nie su MM. Iny broker by ta davno odkopol. Tolko moj nazor.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 42 Bren77 // Jan 24, 2010 at 5:48 pm

      jasne KUKNI, pre kazdeho je nieco ine dobre…. Ja som niekedy viac ako rok spat povodne planoval trading v Currenex resp. HotSpot ale ked som zistil ich platformu a administrativnu narocnost a hlavne pozadovali 500tis – 1mil vklad a to uz bolo nad moje sily…… Vtedy. Dukas ma interne prepojenie Likvidit k Lave , Currenex a HotSpot…… takze likvidita je dostatocna….. aj v noci.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 43 Bren77 // Jan 24, 2010 at 5:52 pm

      vidis MIKEN – staci si precitat uvodnu stranku a mas to tam…. “OANDA is a market maker and a trusted source for currency data” Takze sami pisu ze su MM….

      Cely clanok (zdroj: http://www.oanda.com):

      About OANDA®

      OANDA uses innovative computer and financial technology to provide Internet-based forex trading and currency information services to everyone, from individuals to large corporations, from portfolio managers to financial institutions. OANDA is a market maker and a trusted source for currency data. It has access to one of the world’s largest historical, high frequency, filtered currency databases.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 44 miken // Jan 24, 2010 at 6:00 pm

      myslim, ze money maker a market maker je rozdiel.
      Po druhe, mas s nimi vlastnu skusenost? Ja ano, mam skvelu skusenost a preto ich vrelo odporucam.. Nebudem hodnotit brokera ktoreho poznam iba z reci.. vratane dukas.. aj ked vselico sa o nich v minulosti popisalo.. no ako vravim, nemam skusenost, preto nekritizujem..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 45 Bren77 // Jan 24, 2010 at 6:10 pm

      AKO nechytaj ma za slovicka MM je stale len MM snimi som robil 10 rokov nikdy viac…. Vzdy ma nechali chvilu pozit Alpari a CMS najdlsie ked som uz mal sysem tak ma odpalili …. POVEDAL som si nikdy viac. A nie nemam s nimi skusenost… MM uz nechcem.
      Skus si precitat nezavysle hodnotenia v USA, RUSKU, Malajzili na Dukascopy a uvidis co sa o nich pise….. ja osobne mam v Dukas nie 100, nie 1000, ani 10k ale v 100K EUR sa to da ratat a som u nich plne spokojny….. do trade idem v pake 5mil eur a som plne realizovany aj v noci…… Takze nemam ziadny problem ….. no snad by ma v takom mnozstve aj Oanda realizovala (lebo CMS a Alpari by ma odpalili hned…..)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1

    • 46 miken // Jan 24, 2010 at 6:23 pm

      to akoze obchodujes 100K u retail brokera????
      Ja 100 nemam ale mam ucet u CME brokera.. urcite poznas vyhody a nevyhody… a retailom sa neda porovnat.. ale ty to mozno dokazes : )))
      vela stastia s bajkami

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 47 Bren77 // Jan 24, 2010 at 6:24 pm

      MIKEN 100K je malo…… :-D

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 48 Bren77 // Jan 24, 2010 at 6:34 pm

      MIKEN nabuduce si riadne PRESTUDUJ a roztried RETAIL, MM, CME , bankove institucie atd. Ktora ma ake vyhody…… pracujem na FX uz viac ako 15 rokov a predtym som to robil na telefone v banke….. Viem velmi dobre rozdiely……a hlavne vyhody jednotlivych kategorii.
      Tazko presviedcat ludi ktori robia v stovkach USD ako sa robi ked ides do trade v 100K ….. je tazke, No ale aj tam sa niekedy dostanes – potom si na mna spomen….

      Ale stale som nepochopil o co ti ide TY SI SPOKOJNY ja TIEZ tak budme obaja radi……. :-D

      Ja len k titulku tohto CLANKU – FAP TURBO uz nefunguje tak ako by malo….. je to “prerastene velkym predajom” Tak nech Vas nenapadne ho kupovat :-D

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 49 miken // Jan 24, 2010 at 6:37 pm

      na CME?? s 0,5 spreadom?? sa nedaj vysmiat.
      CME 0.0 spread a 12,50usd za pip
      realtime data access bez konkurencie, kedze ides priamo cez exchange

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 50 Bren77 // Jan 24, 2010 at 6:43 pm

      Po tom vsetkom co si napisal ……. si kladiem jednu otazku – PRECO SI VLASTNE V OANDE? ked mas inde tak vyhodne podmienky :-D

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 51 miken // Jan 24, 2010 at 6:47 pm

      ja tie rozdiely poznam az dost dobre kedze mam ucet aj aj. Len tvoje trdenia sa vymykaju realite a zdravemu rozumu.. kto by obchodoval retail so 100K kapitalom?? NIKTO kto sa vyzna a ma zdravy rozum. Moje pozadie a okolnosti nepoznas a komentujes/kritizujes.. Ty musis byt fakt velke eso. Novacikovia mozno uveria tvojim postom, no skusenejsi sa zasmeju. (nerataju sa 100K demoisti : )))))
      P.S. Mas 100K ucet a mas prehlad o nejakom useless fap robotovi???????? :) ))))
      Vela stastia tebe aj tvojmu demu.

      >> END <<

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0

    • 52 Bren77 // Jan 24, 2010 at 6:54 pm

      no OK ako myslis. :-D je to tvoj nazor….. JA SOM SPOKOJNY. A este raz pisem 100K je malo….
      Poznam ludi ktori ma ju 10tky mil SKK v banke a robia s horsimi podmienkami ako ja (napriklad paka 30:1) …..ale v banke. Ale nebudem ti pisat uz viac o tom……lebo sa mi zda ze si “POZRAL” vsetku MUDROST sveta v ramci FX……… Stale som nepochopil preco robis u Oandy ked mas tak vyhodne podmienky INDE :-D (vidim ze bajkar je niekto iny…)

      Ano FAP Turbo tu pisem svoj nazor a vystriham uz ludi …. lebo mnohi sa ulakomia …. a kupia ho(hlavne novi)

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

    • 53 Andrej // Jan 24, 2010 at 11:23 pm

      Zaujimava diskusia, aj ked tomu ak mam pravdu povedat moc narozumiem, potrebovaL by sm nazor na brokeraz CMS UK, a co sa povazuje za skalpovanie, nemal by som problemi ak by som mal niektoru poziciu otvorenu 5 minut a uzatvoril s profitom ? …
      Zacinam s forexom a chcel by som vediet aky je rozdiel medzi demo uctom a real uctom ??? (samozrejme to hlavne viem ale ci je tam este nejaky iny rozdiel )

      Dakujem za radu .

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 54 Miro // Jan 27, 2010 at 11:18 pm

      Booze moj,
      kolko komentarov tu pribudlo,ked som tu bol naposledy,tak tu boli tusim 2 :) )
      Ja som zacinal s fapturbom ale rozhodol som sa ze zacnem vyvyjat svoj vlastny expert advisor zalozeny na skalpovani, tento vsak tiez bude urceny na predaj,kto by sa mal zaujem dozvediet trosku viac o tomto “robotovi” ako to vy volate (pre mna je to vhodne napisany kod, ktory umoznil na zaklade trhu spred aspon 5 rokov zarabat ) dozvediet viac, napiste mi na mail : miroslav275@post.sk

      PS: tu sa moc nebudem zdrziavat preto tu pripadne komentare asi nebudem mat moznost precitat,preto priamo na mail…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 55 janci // Feb 25, 2010 at 9:59 pm

      Andrej, ja mam CMS UK brokera a nemam ziadne problemy. Nescaplpujem, ale mozes mat aj par minut otvorenu poziciu a potom ju uzavriet, myslim ze brokerovi je to srdecne jedno. Na realnom ucte ak zadas market order, chvilu to trva kym ti ho vyplni – 2 sekundy , samozrejme ak je velka volatilita a zadas market , tam ti ho moze vyplnit na trochu inej cene aku vidis na obrazovke, ale to je prirodzene.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 56 Lukas // Jun 23, 2010 at 1:19 pm

      Zkuzte se podívat na tohodle robota – FOREXbot. Je to swingový robot, obchoduje rozumně a stabilně

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

    • 57 Martin // Aug 10, 2010 at 2:23 pm

      Mám FAP Turbo, nemůžu si ho vynachválit. Přispěl jsem 100Eur, a za týden jsem vydělal přesně 1634.5Eur.

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1

    • 58 Median // Oct 4, 2010 at 3:29 pm

      Zdravím a přeji pěkný den,prosím Marina ze Aug10,2010 o podrobnější vysvětlení a děkuji předem Rudolf

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 59 milan kulich // Nov 4, 2010 at 7:20 am

      Ja som si Fapturbo kupil.Myslim ze to vobec nestoji za to. Par krat bol robot schopni ziskat par eur a potom prislo par velkych strat,takze som bol v minuse.

      Ked som chcel naspet svoje peniaze tak som sa nedockal ziadnej odpoved.Takze ziadna garancia vratenia penazi.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 60 izi // Nov 12, 2010 at 8:43 am

      Milan, ber to ako skusenost, ktoru v buducnosti uz snad nezopakujes. Namiesto vyhadzovania penazi na nejake roboty ci EA a podobne blbosti si treba za tieto peniaze kupit par dobrych knih ci internetovych straniek, zobrat si cas a naucit sa obchodovat bez takychto veci, vybudovat si vlastny system, ktoremu potom aj rozumies a pri zmenach trhu ho vies napasovat na zmenene podmienky (co tieto roboty nikdy nebudu vediet) a tym padom dosahujes pravidelne svoje zisky, raz mensie raz väcsie ale v sume si v pluse.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • 61 milan kulich // Nov 15, 2010 at 8:11 am

      Ano, to som presne aj spravil.Verim svojmu rozumu.Zistil som ze len mechanicke tradovanie podla pravidiel nie je uspesne.Treba sa riadit aj podmienkamy na trhu.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    Pridať komentár

    <